La Banda Vila de Falset

Una banda de música avalada per 50 anys d'història

Una formació amb un llarg recorregut

Després d’uns primers anys del s. XX amb una gran tradició bandística a la comarca, la nit de Reis de 1974 neix la Banda Vila de Falset, creant posteriorment l’Associació Musical Vila de Falset amb l’objectiu de nodrir de joves músics la seva formació.

El 2024 farà 50 anys que la Banda ha recorregut per centenars de poblacions del territori català, estatal i internacional, portant la cultura catalana i el nom de Falset i del Priorat arreu.

Algunes dades d'interès

Any de fundació de La Banda.

Músics que integren la formació.

Actuacions anuals.

Actuacions internacionals.

Propostes artístiques

Direcció de la Banda: David Urrutia Ferré

Concerts

Oferim concerts de diferent índole i temàtica segons els interessos i necessitats del municipi o la institució. Des de concerts de música tradicional del territori, a concerts de temàtiques específiques, clàssiques o modernes. També adaptem concerts perquè tinguin un caràcter més festiu, sigui per amenitzar vermuts o festes a l’aire lliure.

Cercaviles i processons

Comptem amb un repertori ampli i divers, tant per a seguicis i cercaviles de Festa Major com per a processons.

Sardanes i balls

Oferim un repertori extens per a ballades de sardanes i per a balls de plaça, actuacions específiques per arrodonir la vostra festa.

Contacte i contractació

La Banda