La Banda es posa a prova per omplir l’Auditori de Barcelona

El passat diumenge dia 9 al teatre de l’Atresana es va celebrar el Concert de Primavera, amb la participació de la Coral Vila de Falset, la Coral Sant Blai de Bot, l’Associació Montsant, el Grup Instrumental i la Banda Vila de Falset.

Aprofitant aquest dia, la Banda es va posar a prova per demostrar que està llesta per anar el proper diumenge 7 de juliol a les 18.30h a l’Auditori de Barcelona, al XXIIIè Festival de Bandes de Catalunya, conjuntament amb la participació de la Banda de Música de Cerdanyola del Vallès i la Banda Municipal d’Alcanar.

Al Concert de Primavera la Banda va interpretar cinc obres molt especials, entre les quals tres d’elles portarà a Barcelona. Aquestes són: Danzón No2 de Arturo Márquez, Es Vedrà de José Alberto Pina i La Suda de Jordi Bonilla.

Us agraíem molt el caliu que ens vàreu donar i ens fa molt contents que puguessiu gaudir tant com nosaltres. Ens faria doncs, especial il·lusió que ens acompanyéssiu a l’Auditori, per a que es puguem sentir com a casa!

Les entrades per a l’Auditori de Barcelona ja estan a la venda: de dilluns a divendres de les 17h a 19h a la Casa de la Música (Escola de Música). Juntament amb l’entrada per al concert s’ofereixen bitllets d’autobús Falset-Auditori de Barcelona, per facilitar el desplaçament del nostre públic.