La Banda dona el tret de sortida a la celebració dels 50 anys amb un homenatge molt especial

El passat dia 5 de gener es van celebrar els 50 anys de la primera actuació de la Banda Vila de Falset. La nit de Reis de 1974 un grup de 19 músics van sortir a acompanyar la cavalcada de Ses Magestats els Reis Mags d’Orient. A partir d’aquell moment la banda es va anar consolidant com un element cultural imprescindible per les festivitats de Falset i la comarca. A més, la Banda Vila de Falset ha realitzat centenars d’actuacions a poblacions del territori català, estatal i internacional, portant la cultura catalana i el nom de Falset i del Priorat arreu.

L’acte va ser presentat per la Nuria Borja i Gregori Olivé i mentre es feia un repàs per alguns del moments destacats de la nostra història es van anar homeantjant als seus 19 músics fundadors. A l’acte hi va participar la Banda, on es va recuperar el pasdoble Camino de Rosas el qual es tocava als inicis de la formació. A més, va comptar amb la participació del President de la Federació Catalana d’Entitats Musicals, la Regidora de Cultura de l’Ajuntament de Falset, Rosa Poy, l’alcalde de l’Ajutament de Falset i la Presidenta de l’Assocació Musical Vila De Falset, Adela Margalef.

Amb aquest acte l’Associació Musical Vila de Falset ha donat el tret de sorida a un any ple d’activitats i de música, entre les quals volem destacar l’actuació que la Banda durà a terme el proper 7 de juliol a l’Auditori de Barcelona en el marc del XXIIIè Festival de Bandes de Música organitzat per la Federació Catalana de Societats Musicals.

Moltes gràcies a Joan Lluís per les fotografíes, les quals podreu trobar tota la galeria en el següent link: https://drive.google.com/drive/folders/1tu2GtowRaybf8N98eYSEfsCZg0nccg_9?usp=sharing